LensAl.com logo
Sepetiniz

acuvue oasys for astigmatism
Acuvue Purevision
Air Optix Soflens
Freshlook Aqua ComfortPlus Dailies


Purevision



Ürüne yorum ekle

Adınız soyadınız :  
Yorumunuz :  
Puanınız :
Kalan karakter sayısı : 500
Yorumunuzun Kontakt lensler IPhone uygulamasında da görünmesini istiyorsanız lütfen işaretleyin.

Yanda gördüğünüz kodu bu kutuya yazınız.

bende bugün aldim bu lensleri doktor tavsiyesiyle. doktor asla gece lenslerle uyuma dedi ama optikçim itinayla uyumamı söyledi. kime güveneyim bilemedim açıkçası
selin can - 31.10.2014 19:57:37
GÖZÜMDE KAYIYOR ESKİ LENSLERİMİ 6 AY BOYUNCA KULLANDIM BATTI YANDI SIRF BU DANDİK LENS İÇİN BEKLEDİM AMERİKADAN GELDİ 65 GÜNÜ BULDU LANET OLSUN ALMAYIN ALDIRTMAYIN KAYIYO HAFİF OKŞASANIZ BİLE KAYIYOR AİR OPTİX EN İYİSİ BUNLAR BİTSİN GERİ DÖNÜCEM
berkay - 23.10.2014 00:30:36
PureVision Lenslerimi daha yeni aldım ve internetten okuduğum kadarıyla tersi düzü hakkında bişeyler öğrendim bilgilendirirseniz sevinirim ,nasıl anlayabilirim düzünü acil lütfen ??
sinem ayhan - 07.03.2014 19:12:22
1 kere kullandım berbat bir lens gözde kuruluk kızarıklık batma hemde çok kalın KESİNLIKLE TAVSİYE ETMİYORUM Şuan ACUVUE OASAYS kullanıyorum inanılmaz ince ve rahat tevsiyemdir
uğur isli - 19.02.2014 16:10:58
Ben miyopum neredeyse 3-4 senedir gözlük kullanıyordum ve artık sıkıldım ve lens almaya karar verdim.Doktora gittiğimde bana Provision hd2 lens önerdi aldım ve 3 aydır kullanıyorum.İnanın bana harika bir lens..Rahatıma kavuştum.resmen lenslerle bütünleştim gözümde olduğunu bile hissetmiyorum :) Uyurken gözümüzden çıkarmanıza gerek yok hiçbir sorun olmuyor :) Ben aylık lens kullanıyorum bana doktor istersen 1 ay çıkarmayabilirsin dedi ama ben 2-3 günde bir suyuna koyuyorum. Bence hemen alın :D
zehra csrr - 15.02.2014 17:16:09
Yorumlari okuduk ve mevcut kullandigim urunden daha iyi oldugunu dusunerek bu markayi tercih ettim fkt hic memnun degilim. Ilk olarak lensler cok sert. Gozun alismasi cok zaman aliyor. Batma yapiyor. Normalde solusyonla temizlendiginde lens uzerinde bir sey kalmaz fkt bu marka makyaj artiklarini uzerinde tutuyor. Bir daha kullancagimi sanmiyorum, tavsiye etmiyorum..
CAGIL YAZILGAN - 03.02.2014 16:14:40
2 senedir bu sitedeyim ne lens konusunda ne de bu site konusunda bir deneyimim yoktu.4 cesit lens denedim kimi cok yumusakti gozumde durmadi kimi kuruluk yapti ama bu lens icin ise site gibi kusursuz diyebilirim.lakin su android uygulamaniz sadece iphone icin olmasaydi mukemmel olurdu :(
Onur MUT - 27.10.2013 12:19:50
bausch lomb markalı astigmat lensi kullandım ve çok memnun kaldım
elif biroğlu - 30.08.2013 21:18:28
Merhaba. Ben de PureVision lenslerinden kullanıyorum. sol astigmat 0,75 miyop 0,75. sağ astigmat 0,75 miyop 1,50. Yalnız ben lenslerimi karıştırdım kabına koyarken sağ sol kapaklarını karıştırmışım herhalde. Bir lensin üzerinde K diğer lensin üzerinde E ve H harfleri var. Buradan ayrım yapabilir miyim? Yardımcı olabilir misiniz?
Enzel ÇETİN - 01.05.2013 11:08:32
BEN BUNDAN KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM ::D HERKESE TAVSİYE EDERİM ARKADASLAR... GECE GÖZDE KALABİLİYO
Tuğçe KORKMAZ - 08.04.2013 12:29:50
Yaklaşık bir ay önce aldım. sol gözüm 1.25 astigmatlı sağ sadece 0.75 miyop var sağda pek sıkıntı yaşamadım. ama sol berbat bir batma yarattı. Nişanlım senelerdir lens kullandığından daha tecrübeli sol astigmatlı lensi parmağına aldığında bir tarafı aşağı tarafa kıvrılıveriyordu.Bunda sorun var dedik aldığım yere geri götürdük. İncelemeye aldılar yaklaşık 20 gün lens gelmedi. Sonra üretim hatası olduğu anlaşıldı lensler yeni geldi. Takdım sol hala batıyor anlamadm gitti. deli oldum ama..
ÜLVİYE ELVERİR - 19.03.2013 08:22:01
Doktor tavsiyesiyle yaklaşık 3 yıl önce Purevision lens kullanmaya başladım. O zamandan beri de memnuniyetle kullanıyorum. Çoğu zaman gözümde olduğunu bile unutuyorum.
fazilet tuğrul - 27.02.2013 09:13:29
ilk defa kullanıyorum, bugün aldım. sol gözümde hiç bi problem yok, sağ gözümde batma var, ayrıca sağ gözüm kanlandı, kıpkırmızı oldu. diğer gözümde sorun olmadığına göre demekki gözün yapısı ile ilgili diye düşünüyorum. yani gözün yapısına uyuyosa gayet iyi, ama uymuyosa benim yaptığım gibi ilk günden çıkarıp tekrar gözlük takabilirsiniz. yarın tekrar deneyeceğim :)
Ayşe ERDEM - 08.01.2013 22:04:55
benimde görüş alanım daraldı ve lens sert rengide garip biri yardm eysn ne yapmalıyım
nesibe nilofer - 02.11.2012 17:36:39
Yaklaşık 10 yıldır lens kullanıyorum, denemediğim marka model kalmadı. Şu ana kadar en rahat ettiğim, memnun kaldığım lenstir bu. Haftalarca hiç çıkarmadan, solusyonda bile bekletmeden, hatta kullanım süresini (son kullanma tarihini değil) de baya bir aşarak kullanabildiğim, asla batmayan, bozulmayan garip bir lens. Ömrünü doldurduğunu hafifçe sertleşmesinden anlıyorsunuz ancak.
Şebnem Nişancı - 09.08.2012 17:46:50
bende kullandım bir daha da kullanmadım acaip batıyor! bence en iyi nightve day!
Serhat DİNDAŞ - 21.05.2012 23:30:41
bildiğin lens .rengi.ya yeşil .ya da mavi. gözüne takıyon renk oluyo. gözlerinin rengi değişiyo.ya mavi ya da yeşil ne renkse .böyle.
önemli değil. - 21.05.2012 14:49:41
kesinlikle almayın. sabah takıyorum 5 6 saat sonra batmaya başlıyor lensı temızleyıp tekrar takıyorum. gözüme kum kaçmış gibi batıyor en az ıkı gun geçmıyor bu batma olayı. ve lenslerı daha yenı actım 5 gunluk tertemız lenste oluyo bu.bi ara bı lens almştm markasını unuttum o cok ıyıydı adını bulamıyorum:(
öz nur - 17.04.2012 15:55:27
dünyada taktığım en mükemmel lens fiyatı çok ucuz görüntükalitesi fevkaladenin fevkinde diyebilirim.
anan zaaa - 09.04.2012 17:21:40
Arkadaşlar ben bu lensi yaklaşık 1,5 haftadır kullanıyorum. Diğer günler süperdi fakat bugün okulda sağ gözümde çok kötü bir batma oldu. Biraz dayandım fakat son derslere doğru hocadan izin isteyip lavaboda çıkarttım. Şuan lens gözümde olmamasına rağmen acı hissediyorum. Acaba solüsyonumdan mı kaynaklanıyor? Bi yardım etseniz... Acemiyim daha...
Tayfun Özbek - 12.03.2012 19:44:46
Şuana kadar kullandığım en iyi lenslerden biri bazen gözümde lens var mı yok mu anlayamıyorum bile :)
aykut can arslan - 02.02.2012 14:36:40
arkadaşlar benim gözümde 2.25 miyop 1 derecede astiğmat var bu marka lens aldım ama kutunun uzerınde sadece mıyop numaram yazıyor normalmı yanlıs lensmı aldım yoksa ?
şule köse - 28.01.2012 22:41:12
arkadaşlar ben bugun bu lensı yenı aldım aldığım yerde bu markayı onerdı cok kalıtelı dedi gozum2.25 miyop fakat 1 numarada astıgmatım var ama kutunun ustunde sadece mıyop numaram yazıyor bu normalmı yoksa yanlıs lensmı aldım ?
şula köse - 28.01.2012 22:34:35
Valla ben Johnson&Johnson kullandım 2 ay cok harikaydı bu lenslerden 2 cift vardı kullandım gercekten Johnson&Johnson dan bi farkı yok.2 hafta gözümden cıkmadı ne bi batma ne bi bulanıklık.Ama bumu Johnson&Johnson mu dersiniz tabiki Johnson&Johnson.
savaş şimşek - 25.01.2012 21:56:53
Çok beğeniyorumm
Lensss - 16.01.2012 03:55:05
ikinci günüm ama göremiyorum taktiğimda görüş alanim cok daraldi lens bozuk olbilirmicok sert ve yesilimsi bir lens
meryem - 01.01.2012 11:39:10
bsey sormak ıstıyorum aylık lensı yenı aldım gece kalabılıyomu bu lens bununla uyuyablrmym lutfen cewap werrmsnz lutfnn kararsz kaldm :(
yagmur yılmaz - 13.12.2011 01:01:10
Yaklaşık 1 yıldır bu lensi kullanıyorum. Bence ideal bir lens. Akşama doğru bulanıklaşma olması normal. Çünkü gözünüz hava alamadığı için kurumaya başlıyor. Ayrıca şunu söylemek istiyorum; Gece yatarken çıkarmanızı öneririm. Ben bir keresinde 2 gece falan çıkarmadım. Ertesi gün Göz nezlesi oldum. İnanaılmaz derecede kötü birşey yaşayanlar bilir. Gözünüze kum kaçmış gibi batıyor. Kan çanağı oluyor nerdeyse. Doktor gözünde su kalmamış nerdeyse dedi. O günden beri hep lensleri çıkarıp uyuyorum :)
Gokhan K. - 11.11.2011 10:54:45
night&day tavsiye ederim çok daha rahat edersiniz.
ihsan t - 29.10.2011 01:56:48
Ben dün aldım bu lensi sol gözüm çok rahat ffakat sağ gözde batma hissi var kirpik kaçmış gii oluyo ve arada bulanıklaşıyo geçici bi durum mu?
meltem demirtaş - 28.09.2011 18:56:15
arkadaşlar bende bu lensi kullanıyorum gözümde batma kuruluk ve kızarıklık yaratıyor.gece gündüz olmasına rağmen ben her akşam çıkarmak zorunda kalıyorum...başka markaya bakın derim
pınar t - 22.09.2011 19:44:40
ben yeni aldım lensimi bugün ve batma hssi var arkadaşım cıkar tekrar tak dedi ama bi süre sonra tekrar batyr sağ gözümdeki szce neden oluyr bu?
cansu - 20.09.2011 20:20:55
yaklaşık 15 yıldır lens kullanıcısıyım bu lenside 4 yıldır kullanmaktayım kesinlikle tavsiye ederim hergün çıkartıp takmaktan hoşlanmayanlara, lens ve gözlük kullandığını unutturan bir lens 1-2 ay hiç çıkartmadığım oluyor makyaj, aşırı tozlu vs gibi lensi olumsuz etkileyecek seylerden uzak durduğunuzda 60 güne kadarda ilk gün gibi kullanım imkanınız var bir lensi :) kısacası kesinlikle tavsiye ederim
Zeynep - 16.09.2011 06:47:45
ben bu markayı hiç kullanmadım ama bilseydim bunu kullanırdım her gün çıkarıyorum ama tersini düzünü anlamıyorum
beste yurdtaş - 07.09.2011 10:01:31
benn ilk defa lens kullancam ve markalar arasnda çok kararszm.. bu marka güzel görünyo ama büyük bir sorunla karşılaşmak istemiyorm bu markayı kullananlar bana yardmcı olablr mi? :(
yağmur.G - 06.09.2011 11:10:08
ben bu lensi iki gündür kullanıyorum ilk taktığımda varlıgını hıssetmedım bıle kalın olması dayanıklı olmasını saglıyor üstelık her lens her göze uyumlu olmaz batıyor diyenler var hak verin göz yapınız uymamış olabilir bende simdilik memnuniyetten baska bir sey yok gözlükten kurtuldum tavsiye ediyorum
mine sağyaşar - 13.08.2011 11:42:01
ben bu lensi iki gündür kullanıyorum ilk taktığımda varlıgını hıssetmedım bıle kalın olması dayanıklı olmasını saglıyor üstelık her lens her göze uyumlu olmaz batıyor diyenler var hak verin göz yapınız uymamış olabilir bende simdilik memnuniyetten baska bir sey yok gözlükten kurtuldum tavsiye ediyorum
mine sağyaşar - 13.08.2011 11:41:46
Ben bu lensi kullandım arkadaşlar.O kadar kötü değil;ama sabahtan akşama kadar gözünüzde kaldığında biraz kuruyor,batma hissi verebiliyor.Onun için akşam kesinlikle çıkarın yatın.
M.Şahin - 25.07.2011 23:16:53
Merhaba, clear 55a kullanıcısıyım ve çok memnunum ancak artık bu ürün getirtilmiyor...Bu konuda bana yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim...
Onur EROĞLU - 14.06.2011 15:41:41
Epey çeşit denedim ve purevision harika,motorsiklet kullanıyorum her türlü hava şartında mükemmel sonuç ve gözümde hissetmiyorum bile,fiyat+kalitesiyle başka alternatif yok bence.
KEREM SAYARI - 21.02.2011 13:13:14
Merhaba arkadaşlar son yıllardır gözlük kullanmaktan nefret ettim ve lense geçmeyi karar verdim fakat markalar sürekli olarak yanıltı bazı markalar ilk kullanımda batma , bulantı gibi hisler veriyormuş bu söylentilerden sonra lens kullanmaktan vazgeçtim taaki Purevisiona rastlayana kadar gerçekten çok güzel bir lens şuanda gözümde hissetmiyorum bile herkese tavsiye ederim.
Özkan - 24.12.2010 18:30:23
gecen gun purevısıon lens aldım doktorum -1.00 ve azda olsa asıtgmat oldugunu soledı mıyop lens kulansadan olru dedı 2 gundur kulanıyorum uzagı net goruyorm ama yakında bulanıklık oluyo gecermı bıde aksama dogru batıyo ?
murat temren - 01.12.2010 16:28:00
ben 1 yıldır focus kullanıyordum ve hiç bi sorun yaşamadım. purevisionu denemeye karar verdım fakat taktıktan bikaç saat sonra etraf sankı sisliymiş gibi bulanıklaşmaya başladı. ışıklar gözume çok yansımaya başladı. lensı cıkardıgım zamanda devam ediyordu ancak uyuyunca geçiyordu. aldıgım yere hatta doktora sordum bi çözüm bulamadım.lens değişiklıgındenmı kaynaklanıo ya da bu lens benm gözumemı uymadı anlamadım. bi fikri olan varsa yardım edersenız sevınırım.
hazal karaman - 29.11.2010 22:37:49
freshlook yada purevision fark etmez her lens ilk taktıgınız zaman hafif bi bulanıklık yapar bu geçiçidir. önemli olan sürekli lense bağımlı kalmamaktır. numaralı kullanan arkadaslara tavsiyem gözlüğünüzü unutmayın arada birde olsa kullanın..
hakan kz - 23.11.2010 14:16:50
Cansu cnc arkasimiza yazmak istedim bu marka ilk ciktigi andan bu yana kullaniyorum aslende 16 yillik lens kullanicisiyim ama pure vision en mukemmeli siz kuruluk yapiyor yazmissiniz ya bende mi sorun var diye dusundum hic cikarmadan 2(iki) hafta kullaniyor denizr havuza dusa giriyorum ne kuruyor ne de batiyor herkese tavsiyem olsum
Mina alya - 03.10.2010 23:17:32
bi kaç gün önce freshlook yeşil sipariş ettim bugün elime geçti gelen kutuda sağ sol göz yazmıyodu bende rastgele taktım ama her iki gözümde de müthiş bi bulanıklık var neden kaynaklanıyor olabilir acaba? yorumları okudum solüsyondan bile olabilir denmiş ben içinden çıkardığım solüsyondan direk gözüme taktım acaba aldığım solüsyondan uyguladıktan sonra bu bulanıklık geçermi?(solo care aqua )aldım eğer soruma cevap verebilecek olan varsa lütfen yazsın bi bilene danışayım dedim teşekkürler
sibur melat - 16.09.2010 12:12:44
ilk bu lensle başladım ve çok memnunum yine bundan aldım.yalnız bir sorum olacak. solüsyonların üstnde 3.aydan sonra atınız yazıyo atmak gerekr mi???
Aslı Metin - 13.09.2010 08:10:51
ben 5 gndür kullanyom ve şuan memnunum
att qızz - 10.09.2010 21:11:48
bende yeni kullanmaya başladm şimdilik memnunum eğer almak istiyosanz burdan sipariş edin çünkü aynısını TAM 100 LİRAYA ALDIMMM :( bilseydm burdan sipriş ederdim :((
att qızzz - 10.09.2010 20:41:22
bence kaç yıllık lens kullandığınız değilde kaç farklı marka kullandğnız önmli.purevision çok kalın bi lens we akşama doğru kuruluk yapıo,bi aylı yazdığına bakmayın kandırıyorlar,bi gece bile gözde kalınca ertesi güne kıpkırmızı oluyosunuz.air optk aqua derim eğer alcaksznız.öok daha iyi..buarada şu gözlüklerden kurtulun artık yalens warken gözlk mü takılır:)
cansu cns - 03.09.2010 23:25:21
arkadaşlar daha önce lens hiç kullanmadım . kullanmayı düşünüyorum.ama sizlerin bilginize ihtiyacım var. mesela akşam yatarken lensleri çıkartıyor muyuz?diyelim toz kaçtı bir zararı oluyor mu?
tuğba T - 02.09.2010 13:52:05
bu yaza kadar ben de havuza ve denize lenslerimle giriyordum, havuzdan bir mikrobun lenslere yerleşmesi ve lenslerin uzun süreyle gözümde olması sonucu keratit (kornea iltihaplanması) geçirdim. !!havuza giriceğinizde lütfen günlük lens kullanın!! keratit ilerlediğinde kornea nakli hatta körlüğe kadar gidiyor ve cidden çok acı verici bir şey. havuza girdiniz diye kör olmak istemezsiniz.
purevision - 30.08.2010 01:10:04
7 yıllık lens kullanıcısıyım, lenslerinizden 30 gün gözde kalabilme gibi bir özellik beklemeseniz bile purevision gibi gözde uzun süre kalabilen lensleri tercih etmenizi tavsiye ederim. göz kuruluğu, klima, sigara, bilgisayar vs. diğer tüm lenslerde zamanla batmaya sebep oluyor. bahsedilen bulanık görme, lensleri takınca yanma gibi problemler lenslerden değil de kullandığınız solüsyondan bile kaynaklanıyor olabilir.
purevision - 30.08.2010 01:00:32
lenslerinden mennun olan kişilerin başka marka lens denemek istediklerinde sorunlar yaşanabiliyor ben purevisiondan mennundum.aldığım yerde kalmamış başka marka almak zorunda kaldım.air optik oqua sanırım.çok yumuşak,ilk taktığım an çok net gördüm batmadı sonra lens gözümü açık kapattıkça göz bebeğimden yukarı kaymaya başladı rahatsızlık verdi gözünün içinde oynuyo bulanık gördürüyo. Doktora sordum lens değişikliğindenmiş tekrar purevisiona dönücem.
sibel özkan - 27.08.2010 21:07:28
ben 6 senedir gözlük kullanıyorum bu zamana kadar lens kullanmadım denemeye karar verdim ama benim gözlerimde tik gibi bişey var birisi parmağını yaklaştırdığı zaman gözlerim alarm vermiş gibi kırpıp duruyorum zorla gözüme damla damlatabiliyorum ve napıcamı bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz bu konuda ne yapabilrim...
rumeysa - 27.08.2010 00:34:47
gece çıkarıyomusunuz ben henuz karar aşamasındayım. daha önceden freshlook kullanıyodum.şimdi tanıta tıkaram mavı bi yıllık ve numaralı kullanmak istiyorum. ne önerirsiniz ? şimdiden ilginize teşekkür ederim
nil yılmaz - 19.08.2010 21:33:31
11 sene gözlükten sonra lens kullanmak istedim.purevision ürünü bugün kullanmaya başladım.tam 14 saat oldu ilk başta batma oldu ama geçti.rahat bir şekilde uyudum uyandığımda gözümde yokmuş hissi vardı.bu fiyat normal konya dan 50tl ye aldım.ayrıca doktor lens kullanabilirsin onayı ile lens kullanmak istedim.ve lens kullanacağım için gözyaşı suyu verdi.gözde kuruluk olurmuş lens kullanmasak bile.bilginize...
halime ceylan - 13.08.2010 00:18:18
Yaklaşık 1,5 senedir bende kullanıyorum ve çok memnunum haftada bir çıkartıp dinlendiriyorum hiç bir şikayetim olmadı bu güne kadar yani alacaklara tavsiye edebilirim.. :))
umahan kıyak - 06.08.2010 15:55:09
ne 30 günü , 80 gün boyunca gözümden hiç çıkarmadığım oldu ve en ufak bir problemde yaşamadım :))) (10 senelik lens kullanıcısıyım)
koray sert - 29.07.2010 12:53:34
bende yaklaşık iki yıldır bu lensi kullanıyorum. hiç bi sorun yaşamadım syn. gençlik sol gözün bulanık görüyorsa mutlaka doktora git belki farklı numaraya sahiptir sol gözün. ve benim de tek gözümde astigmat var ama hiç toric denemedim yüksek olmasına rağmen doktorumda gerek duymadı. tek gözü astigmat olan varsa boşuna uğraşmasın toric lensle bu lens de aynı görevi görüyor bence. alacak olanlara tavsiye ederim.Bence ucuz olmasının nedenide internetden alış veriş yapılan bütün yerlerde fiyatlar u
mine çağlar - 25.07.2010 22:18:51
bende yeni kullanmaya başladım bugün taktım fakat şu anda sol gözüm bulanık görüyo neden oluyo acaba bilen var mıdır?
genclik - 22.07.2010 15:02:10
Yaklaşık 3.5 senedir kullanıyorum ve oldukça memnunum. Haftada bir çıkartıyorum batma yanma sorunu ile hiç karşılaşmadım.
A Çetin - 19.07.2010 14:09:15
4 senedir kullanıyorum. Hiç problem yaşamadım. Bundan önce Soft38 kullanıyordum ve her gün çıkarmam gerekiyordu. Bu marka lensle uyuyabiliyorum. 15 gün boyunca bir kere bile çıkarmasam, kuruluk sorunu yaşamıyorum. Lensin ters mi düz mü olduğunu karıştırmaksa neredeyse imkansız, lensin tersini çevirmek çok zor çünkü. All in One lens solüsyonuyla birlikte kullanıyorum, ilk kez lens kullanacakla dahil herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Betül Aydoğan - 18.07.2010 22:47:14
Ben de purevision kullanıyorum 1 senedir, ama her gün çıkarıp takıyorum. Ben pek memnun kalmadım, lens takılı olduğu süre boyunca gözlerimi yakıyor, kızartıyor. Lenslerime çok temiz baktığıma eminim, sanırım alerjik bir durum oluşuyor. Burada insanlar denize filan girdiğinden bahsetmiş, denizin altında gözümüzü açabiliyo muyuz bu lenslerle??? ben yıllardır lenssiz giriyorum ve yıllardır bulanık görüyorum da denizin dibini :)
pınar deniz - 15.07.2010 16:49:13
Ben burdan aldım, ürünler orjinal. Zaten fiyatlar Türkiye için ucuz hakikatten yurtdışındaki fiyatlar la hemen hemen aynı. Telefondaki bayanda çok ilgili salak saçma sorulara bile cevap veriyor.
Bausch & Lomb - 08.07.2010 00:06:39
ben de bu lensi kullanıyorum aslında çok da memnunum ama lenslerin genel problemi galiba ki iki kez ilthap oluştu gözüm çok hassaslaştı burdan alım güvenli mi acaba neden ucuz burdan alıp kullanan biri varsa aydınlatsın lütfen o eziyeti bida yaşamak istemiyorum
sevim uzun - 04.07.2010 19:52:21
4 yıldır purevision kullanıyorum, çok menmunum ancak her akşam mutlaka çıkarıyorum çünkü lensle uyursam sabah uyandığımda lens kurumuş oluyor ve gözümden fırlayacakmış gibi oluyor.amacına uygun kullanamadım yani ama başka marka kullanmayı hiç düşünmedim..
Bilge Duru - 28.06.2010 11:51:57
lensi parmak ucunuza koyup kenardan baktığnızda kenarları kase gibi dışa açık duruyorsa terstir;bardak gibi düz duruyorsa düzdür.pure vision kullandığıma bin pişmanım,gece uyuyabileceğimi sanıyordum ama bir kaç saatte bile feci rahatsız ediyor.daaha öceden başka marka kullanıyordum ve sorun olmuyordu.
ceren öztürk - 23.06.2010 19:40:52
ters takmamak için genellikle lensleri ışığa doğru tutup baktığınızda bir logo bir harf ya da lensim markası yazılıdır.Purevision bu lensinde de 4 rakamı var.Rakam doğru gözüktüğü zaman takabilirsiniz.
xman76 - 16.06.2010 15:25:43
merhaba arkadaşlar tesadüfen gördüm ve fiyatlar çok ilgimi çekti.Ben 6 ay önce 2 kutu purevision lensi 150 tl ye aldım.şimdi tekrar almam gerek. bu kadar fiyat farkı olmasının nedeni nedir acaba.ben sürekli bu markayı kullanıyorum, acaba kullanım şekli falan mı farklı. mesela bunlarda gece gözde kalabiliyormu
ezgi sıla - 16.06.2010 11:05:07
merhaba arkadaslar ben 3senedir len kullanıyorum aynı marka ilk defa markayı degiştirdim ama cok batma yapıyo bence en kaliteli ve rahat len purevision cok rahat
ahmet can - 09.06.2010 12:07:26
selam arkadaşlar 7 yıldır lens kullanıyorum.daha önce soflens38-59-66 falan kullandım.daha sonra bi arkadaşımın yoğun tavsiyesi uzerine Purevision aldım.şimdiye kadar kullandığım en kötü lens bu oldu.takmak için 3-4 kez uğraşıyorum ki batmadan dursun gözümde.taktıktan sonra 2-3 dk bulanık görüyorum.3-4 gün uyurken bile çıkarmayabilirmişim ama 8-9 saat sonra rahatsız etmeye başlıyo ve çıkarmak zorunda kalıyorum.bilginiz olsunnn
destina.. - 05.06.2010 13:45:04
daha önce başka markalar kullandım.ancak hiç memnun değildim.bi de bunu denemek istedim ve bu siteden sipariş ettim.ilk çifti kullanırken çok zorlandım.hergün hatta günde 2kez çıkardığım oluyordu.sanırım alışma dönemiymiş.sonra rahatladım.şimdi 3.çiftteyim ve çok rahatım.yine bu markadan almayı düşünüyorum.tavsiye ederimm..
fatma yldrm - 04.06.2010 12:11:49
İlk kez bunu kullanarak başladım ve memnun kaldım.Tavsiye ederim ancak bu lens 30 gün çıkmadan takılabiliyor.Teknolojinin amacı bu.Neden illa ki milleti korkutup,yanlış yönlendiriyorsunuz.Sizin gözünüzde komplikasyon varsa,herkes öyle değil.Ben korkudan 2 ay hiç çıkarmadım en ufak kuruma dahi olmadı.Lensin kalitesi çok iyi.Lütfen herkese kulak asmayın...
Ece A. - 03.06.2010 18:24:04
benim gözümün bace curve ü 8.9 ben bu lensten alsam olur mu?Daha önce base curve ü 8.6 olan soflens 59 kullanmıştım.herhangi bir sorun olmamıştı.
ömerse - 02.06.2010 21:21:35
Ayrıca bazı arkadaşlar PureVision 30 gün gözünüzde hiç çıkarmadan nasıl kalır diye şaşırmışlar.Bausch&Lombun kendi sitesinde şu bilgiler yer alıyor. PureVision lens Balafilcon A denilen silikon hidrojel bir maddeden yapılmıştır ve %36sı sudan oluşmaktadır. Dolayısıyla çok yüksek oksijen geçirgenliğine sahiptir. Gözleriniz rahat hava alır. 30 gün süreyle hiç çıkarmadan kullanılabilir. Ancak bu kullanıcıya göre değişebilir. Yaptıkları testte 610 kişinin %94ü 30 gün kullanabilmiş. Bilginize.
Çiğdem Yalçın - 01.06.2010 12:42:35
Bu üründen 3. kez kullanacağım. İlkini, yaşadığım yerdeki optiklerin birinden bu sitedeki fiyatın iki katından daha fazlasına aldım. 2. kutumu da lensal.com`dan aldım. Hiçbir fark yok tamamen aynı ürün. Fiyatta yanlışlık yok, bir arkadaşımın tanıdığı optik dükkanında ürünleri yüzde 300 karla sattıklarını söylemiş. Gerçekten de öyle. Bu siteden şimdi 2. kez sipariş veriyorum. ürün çok kullanışlı. Tavsiye edeim. Gönül rahatlığıyla bu siteden sipariş verebilirsiniz. Sağlıklı günler
a.HOPURCUOĞLU - 01.06.2010 12:39:55
15 senedir lens kullanıyorum. Şu ana kadar hiç sorun yaşamadığım tek lens Pure Vision oldu. Sürekli gözümde. Zaten doktorum bu markayı ben hiç lenslerimi çıkarmıyorum diye tavsiye etmişti. Sabahları uyandığımda gözlerimde kuruluk yaşamıyorum, hiç hissetmiyorum gözümde olduğunu unutuyorum, dolayısıyla nerdeyse hiç çıkarmıyorum, zaten sürekli çıkarırsam kesin gözlerim kızarıyor. Tavsiye Ediyorum. Ben 55 TL ye alıyorum bir kutusunu bilginize. bir dahaki sefere internetten almayı düşünüyorum.
Çiğdem Yalçın - 01.06.2010 12:33:21
arkadaslar lens tek kelime ile harika.lensi taktiginizda gözünüz aciyorsa tek bi neden vardir ters takmissinizdir.düzeltip takinca hic bir sorun kalmaz.ayrica geceleride bu lensi cikarmaniza gerek yok...bence süper bi lens
mustafa erd. - 22.05.2010 12:26:27
Pardon arkadaşlar fiyatta ciddi bir sorun var zannettim ve çok şaşırmıştım bu kadar ucuz olmasına... Ancak ben Toric lens zannettim aynı markanın toric lensini kullanıyorum ben o bunun iki kat fiyatında...Yanlış yönlendirmek istemem. İçiniz rahat olsun alabilirsiniz bence sorun yok.
Rüya-Er - 17.05.2010 04:18:07
Ben iki sene önce internet üzerinden 120 liraya almıştım.. Fiyatı neden bukadar ucuz burada bende merak ettim açıkcası. Yani yarı fiyatından bile daha düşük bir fiyatta. Üründe bir problem yoktur umarım. Problemsiz de ben hemen 4 kutu alırım :)Ve bu markaya çok teşekkür ediyorum dünyayı sorunsuz görmemi sağlıyor...
Rüya-Er - 17.05.2010 04:12:54
Sevgili arkadaşlar ben de 2 yıldır Pure Vision lensleri kullanıyorum. Toplamda 12 senedir lens deneyimim var. Kullanmadığım marka kalamdı diyebilrim. Ve benim için daha önce bu lesnleri tak çıkar eziyetti. Her çıkarıp takısımda gözümde yanma ve tahriş oluyordu. İşten eve zor geliyordum lensleri çıkarıp günün geriye kalanını gözlükle geçiriyordum.Ancak pure vision gözümde herseferinde 30 gün kalıyor ki bunun için tasarlanmış! Lensle uyuyorum banyo yapıyorum ve Çok şükür en ufak bir sorun yaşamad
Rüya-Er - 17.05.2010 04:08:26
Onceden baska marka kulanıyordum sımdı bunları aldım cok acıtıyo her gun suyunu degsıtırmeme ragmen batıyo bı turlu alısamadım. arkadaslar nasıl oluyorda suyunu 3 gunde bır degıstırıyorsunuz her gun degsımesı gerekıyor
Büşra S. - 14.05.2010 15:54:13
İki yıldır lens kullanıcıyım. ilk baştan Purevision kullanmaya başladım. ilk kullananlar için söylüyorum 10-15 gün gözün lense alışmasından kaynaklanan rahatsızlıklar yaşadım. daha sonra alıştım ve şuan da gözümde varlığını hissetmeyecek duruma geldi. yani arkadaşlar yeni lens kullacıları birazcık sabrederlerse lens kullanımda başarılı olacaklardır. bu arada Purevision markası piyasada en iyi hava geçirme özelliği olan marka. sağlıklı kullanmak istiyorsanız günlük takıp çıkarmakta fayda var.
Leventk - 11.05.2010 13:30:37
Merhaba Lensin tersi duzu birsey yok. Yumusak lens oldukları için her tarafında da takılabilir. Ben de yaklasık 1 senedir bu lensleri kullanıyorum ve memnunum. Her aksam lensleri cıkarıyorum suyunu da 3 gunde bir degistiriyorum. Ayrıca 1 ay kullanmam gereken lensleri 1,5-2 ay da kullanabiliyorum. Batmaya baslayınca atıp yenisini kullanıyorum. Tavsiye ederim
Seda T. - 10.05.2010 17:37:45
bir kutuda nasıl 3 çift oluyor anlamadım kutunun içindeki altı adet tek göz için olması gerkimyormu birde bu sitede purevision normal fiyatın yarısı onda bile daha ucuz nasıl oluyor anlamadım
oguz canakcı - 24.04.2010 18:16:45
Merhabalar,Ben yeni lens kullanıcısıyım bana bu lensin 1 aylık yani 1 ay hiç cıkarmasan olur dedıler ama bn 3 günde 1 falan yani birkaç günde 1 çıkarıyorum fakat bazen sabah uyandıgımda gozumun acılıp kapandı,bilgisayra bakarken biraz acıdıgı gerci bu normaldr sanrm,ve bunun dısında taktıgımda ıkı gozumde koselerden batma olablyor normalmı? Bu lenslerı düz veya ters taktıgımızı nasıl anlıcagız ? üstünde numara var ama nası anlıcagımızı bırısı soylerse sevinirim. Sağlıcakla, Tesekkurler.
Berker - 22.04.2010 22:41:17
13 senedir aralıksız lens kullanıyorum. Hatta askerde acemilik dahil hiç çıkartmadan kullandım. Lensleri hiç değiştirmeden iki ay dahi kullandığım olmuştur. Tabiki sağlıklı bir durum değil ancak herkeste rahatsızlık yapacak diye birşey yok. Tam tersine asıl hergün değiştirmek istediğimde sorun yaşadım. Gözlerim tahriş oluyor. Kullanım şekli herkes için değişebiliyor.
Erkut Güven - 09.04.2010 12:23:33
ben de lens alıyorum bana gözlükçüm purevision u önerdi umarım memnun kalırım. ama bir yerde takıldım. bu lensin tersini düzünü nerden anlicam ? yardımcı olursanız çook sevinirim ..
polen polen - 06.04.2010 16:02:40
merhabalar bu benim ilk lens deneyimim acuvue oasys kullanıyorum 1 aydır kullanıyorum ve çok memnunum bazen gözumde lens oldugunu bile unutuyorm hafta da 1 defa çıkartıp dezenfekte edip tekrar takıyorum ihtiyacı olan herkeze tafsiye ederim....
nalan çırak - 01.04.2010 11:43:54
Gözümde hissetmiyorum, tavsiye ederim. Yalnız arkadaşlar dikkat ederseniz GÜNLÜK lens diyor tanıtımda, sizler nasıl bu lensleri 1 hafta ya da 1 ay hiç çıkartmadan kullanıyorsunuz. Her gün çıkarıp takmalısınız, yoksa kötü sonuçlar doğurabilir diye biliyorum. 1 AYLIK kullanım süresinin anlamı farklı anladığım kadarıyla. Yani siz bu lensleri 30 GÜN boyunca her sabah takın her akşam çıkarın ve 30 gün sonunda da atın demek isteniyor sanırım. Doğru değil mi?
Yücel Erdoğan - 27.03.2010 20:18:31
bende yaklaşık 10 yıldır kullanıyorum daha önceleri focus kullanmıştım ama son 2 yıldır purevision kullanıyorum ve çok rahat sanki gözde yokmuş gibi ben 1 senelik alıyorum ama her hafta çıkarıp temizleyince bu 1.5 seneyi buluyo sorunda yaşamadım.Sorunu olan herkezede tavsiye ederim.
rabia- - 10.03.2010 13:37:32
Arkadaşlar kesinlikle ve kesinlile purevision kullanmalısınız diyo doktorum deneyin göreceksiniz dedi çünkü. Bu arada bana doktorum gözünde yok gibi hissetceksin dedi ama bir ay değil haftada bir çıkart ki temiz kullanılmış olsun yani hijyen açısından. Sadece merak ettiğim benim purevision balafilcon A ve diğer purevision ... markası ne için kullanıyor. Yani miyom astiğmat gibi mi. Bu konuda bilgi bulamadım. Herkeze Canlı bakışlar diliyorum :)) umarım herkez mutludur lensinden
Efruz&Efruz - 09.03.2010 20:00:56
kardeşim kornea nakli derken neyi kastetmiştin.lensin korneaya herhangi bi zararı mı var ben yeni daha kullanmaya başlıyorum da pek bilgin yok yardımcı olursan sevinirim
mehmet ali - 08.03.2010 20:47:35
bu sitede neden ucuz aklıma yatmıyo almaya akıl verebikir mi birileri
mine dal - 26.02.2010 13:05:03
arkadaşlar okudukça hayretler içinde kalıyorum. ürünle ilgili açıklamada ilk kelime GÜNLÜK. yani günlerce haftalarca gönüzde aralıksız kalmamalı demek isteniyor. kornea nakline adım adım ilerlemek istemiyorsanız. diş fırçalamak iki dakika ama lens çıkarmak sadece 1 dakikalık bir işlem. lütfen bu zamanı gözlerinize çok görmeyin :)
powder - 20.02.2010 18:08:18
ben 6 aydır lens kullanıyorum.ilk purevision aldım. markalar hakkında hiç bilgim yokdu hemde, ama çok memnunum.diğerlerini bilmiyorum ama bundan hiç bir şikayetim yok herkese rahatlıkla tavsiye ederim.bende purevision ile devam etmeyi düşünüyorum....
sedat ünal - 06.02.2010 23:31:25
Merhabalar, Ben 3 gün önce clear 58 lens aldım, yalnız gözlerimde sızlama,baş ağrısı vede yanma oluyor..özel bir hastaneden bilgi aldım bana silikon hidrojel lensleri(Örn. Optix, Oasys, vb). tavsiye ettiler..gözlerimin bu sorunları lens den mi yoksa göze uyumsuzluktan mı kaynaklanıyor..purevision kullanan arkadaşlar sizde de aynı sorun oluyoe mu? İyi günler
Ahmet Koc - 06.02.2010 22:55:39
Arkadaşlar yaklaşık 3 yıldır lens kullanıyorum.Daha önceden clear all day ve clear 55a kullanıyodum bir arkadaşımın önerisiyle purevision aldım ve hiç memnun değilim tekrar clear kullanıcam çünkü bu lens göze tam yapışmıo düşünsenize her gözünüzü açıp kapattığınızda lens de yerinden oynuyor.Üstelik banyoya girdiğimde de gözümden düşüyor kesinlikle tavsiye etmem...
uğur kılıç - 01.02.2010 15:03:40
fiyatlar çok uygun.genelde çin malı ürünlerde bu kadar fiyat farkı olur.bunun hakkında bu siteden alıp kullananlar bilgi verebilirmi?
ersin ingeç - 30.01.2010 15:36:14
bu lensi kullanıyorum yaklasık 4 gündür gözlerimdki kılcal damarlarda belirginlesme oldu bu lensi cıkartmadan 1ay kullanılabilirmi suan 4 gündür hic cıkartmadım
Ebubekir ALAN - 10.01.2010 13:22:19
Sayın Hakan Battal. Göz doktoru değilim ama, sağ gözünüzdeki titreme lensten çok Astigmattan kaynaklanıyor olabilir. Saygılarımla. Lensle ilgili olarak kendim daha önce, Soflens 38 kullanıyordum. Daha sonra Air Optix kullandım, şu anda Purevision kullanıyorum. Üstüne lens tanımam.
Serkan Keskin - 22.12.2009 18:12:24
yaklaşık bir yıldır lens kullanıyorum.ilk lensim purevisiondu..ilk başlarda alışamamıştım..başka marka lensleri tercih ettim..en son air optix aldım..hiç te rahat değil..göüme oturmuyor sol gözümde mercek varmış gibi duruyor ve şeffaf olmasına karşın çok belli oluyor,birde oksijen falan filan mavi oluşu bile gözümde belli.elimde kaldılar..prevision gözümde olup olmadığı belli değildi.tekrar bu markayı kullanmayı düşünüyorum..
zeyno can - 20.12.2009 17:10:27
Çok uzun yıllardır lens kullanıyorum ancak Purevision serisine maalesef sadece 6 ay önce geçtim. Çok memnunum. Gözlerim hassas olmasına ve sürekli bilgisayarda çizim yapmama rağmen uzun süre sıkıntı vermeden kullanabiliyorum. Kesinlikle batma hissi yaratmıyor ve insana lens kullandırdığını unutturuyor. Harikulade.
Arzu Ay - 10.12.2009 11:30:08
Bende yaklaşık 2 yıldır bu lensi kullanıyorum ve son derece memnunum.Lens varmı yokmu,lens kullanıyormuyum belli değil.Bazen gözümde lens olduğunu unutuyorum.Bence hiç tereddüt etmeden kullanabileceğiniz bir Lens....
Fırat Sarıkaya - 10.11.2009 18:32:08
ben bu lensi aldım ama sağ gözüm hep yazıları titrek goruo arada duzelıo sol gozumde oyle bısı yok neden boyle oluo cok rahatsız oluorum bu yuzden bide sag sola gore daha net ama titrek :
Hakan Battal - 07.11.2009 16:06:54
Yaklaşık 4 yıldır lens kullanıyorum. Başta Focus kullandım ama aşırı kuruluk yapıyordu. Sonra purevision'ı keşfettim. Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. Hiç şikayetim yok. Bazen lensim olduğunu unutuyorum. Denize, havuza her yere gözümde lensle girmek ve lens olduğunu farketmemek çok güzel. Çok rahat. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Deryaa - 11.10.2009 09:00:54
14 yıllık lens kullanıcısıyım. B&L dan başka marka kullanmayı hiç düşünmedim çünkü çok memnunum. Soflens 38 kullanıyordum, 2 yıldır da purevision kullanıyorum,sorunsuz. Bu lensin özelliği hergün çıkarmak zorunda olmamanız ki ben bazen 3-4 hafta gözümde lens olduğunu inanın unutuyorum:)Gözün nem oranıyla da alakalı sanırım.(en geç haftada bir çıkarmak en iyisi) Temiz kullanırsanız da bir çifti 2 ay kadar kullanabiliyorsunuz. 14 yıldır başka markaları araştırma gereği bile duymadım...
*beste* - 09.10.2009 10:45:19
Ben 3 aydır lens kullanmaya başladım. Lens satan bir tanıdığım bana purevision önermişti, iki haftalık deneme süresinden sonra bu markayı kullanmaya başladım. Hiç bir sıkıntı çekmiyorum ve ne kendim nede başkaları gözümde lens olduğunu anlamıyor. Bazı arkadaşlarım bu marka iyi değil dediler bende biraz araştırma yaptım. 150 yıllık bir firmadan aldığım bu lenslerin tam bana göre olduğuna karar verdim. Problem yaşayan arkadaşlar her lens her göze takılmamalı uzman görüşü alınmalı.
jandalm - 05.10.2009 12:19:36
2 kutu aldığım için yaklaşık 6 aydır bu lensi kullanıyorum ama sürekli batma ve kayma sorunları yaşadığım için artık değiştirmeye karar verdim. Bazı günler oluyor ki lensi gözüme dahi takamıyorum, göz kabul etmiyor ve inanılmaz bir acı ve gözyaşıyla çıkartmak zorunda kalıyorum. Kullanmayı düşünenlere tavsiye etmem.
Başak K. - 03.10.2009 00:11:11
2 senedir kullanıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim. gözünüzde varlığını unutacaksınız...
purevision... - 01.10.2009 17:34:56
süper bişey bu . her bir sorumun yanıtını aldm . :D herkese tavsiye ederim . lense başlıyacaksanız PUREVİSİON dan başlayın. hiç gözümde olduğunu hissetmiyorum bile. çıkarması çok basit ama takarken biraz uğraşıyorum. her akşam tak çıkar olumuyo . buna da bi çare bulunsa ... :D
habibee - 26.09.2009 12:45:01
ya ben bu lensi aldım BC. = 8.6 ama çap söylemedi doktor. tek seçenek vardı bende 14 seçtim . sorun olurmu lütfeeen ilk kez lens alıyorumm . yardım edin. ve kullanırken tersini düzünü nasıl anlıycaz lensin ? && benim iki gözümde -2.0 miyop . ben sadece sağ göz için olanı aldım . iki kutu birden almamak için. sağ gözün lensi sol göze de uyar mı . cevap veriin. !!
HABİBEEE - 24.09.2009 20:15:36
ürünü şimdi aldım . bakalım iyi çıkacak mı :) yalnız birşey sormak istiyorum ; doktor benim gözümün çapını söylemedi. baktığımda tek seçenek vardı azten 14.00 bende uyar heralde diyip aldım . doğru mu yaptım acaba . teşekkürleeer. (:
Habibe Sezen - 23.09.2009 16:55:47
Bu arada bazı arkadaşlar 1 hafta falan gözlerinde tutuyorlar lensleri. Bu lensler günlük kullanım için diye biliyorum, uzun süre gözde kalabilenlerin yapısı tamamen farklı, onlar daha zar gibi ve iyice jelimsi oluyorlar. Bu lensleri her akşam çıkarın. Gözünüze yazık etmeyin.
Onur Arslan - 02.09.2009 10:19:29
Bu siteden Sol gözüm için -1.75 miyop Purevision aldım, sağ gözde astigmat olduğu için siparişi yurt dışından bekliyorum. Bu arada Cibavision Air Optix Aqua'yı mecburen sağ gözümde kullanıyorum. İki lensi muhteşem bir şekilde aynı anda kıyaslama olanağı buldum. Aldığım Air Optix'ler kesinlikle benim gözüme göre değilmiş bunu anladım. Sol gözümde Purevision hiç yokmuş gibi, Cibavision ise şu an batıyor. Bir de lensi gözünüze düzgün yerleştirmeniz de önemli.Yoksa hepsi rahatsız eder.
Onur Arslan - 02.09.2009 10:18:06
sevgili burakkk, beni de ilk alışımda optikçiler feci kazıklamışlardı. ilk alışverişin günahı olmaz ama bundan sonra internet üzerinden lens almanı tavsiye ederim ki %150 ye varan kazıklar yeme :))
Serhat - 30.08.2009 18:27:36
mrb arkadşlar ben şu anda b&l soft59 kullanıyorm fakat gerçkten kuruluk oluyor.1hafta gözde kabilen lens almayı düşünyrm bu ürün nasıl oksjen geçrgnliği falan.bi de solo care aqua batma oldğnda göze damlatlabliniyor mu .tşk
cansu leylek - 30.08.2009 17:25:20
arkadaş tavsiyesiyle satın aldım. Ama memnun almadım. Batma ve iltihaplara sebep oldu. Daha önce acuve advance kullanıyordum. Lensin göze uygun olması da önemli
Ayse Kiziltan - 24.08.2009 09:33:48
bu 42 tl lik fiyat doğru mu?ben bugün bu lensleri optikçiden 80 tl ye aldım.cok acaip kazıklanmısım...
burakkk - 18.08.2009 17:38:34
arkadaslar lens hiç kullanmadım ama kullanmayı düsünüyorum ama nasıl olcak ağrı falan oluyormu ? çünkü cok istiyorum Lens Takmayı yardım ederseniz cok sevinirim
mustafa özdemir - 14.08.2009 15:07:51
6 tane lens var kutuda. Bir çiftin ömrü bir ay. Böylece kutunun toplam ömrü 90 günlük.
Taha Akyol - 28.07.2009 01:36:52
tipi aylık kullanım süresi 90 gün ne demek oluyo??
aydant - 24.07.2009 20:31:05
bu ürünü 5 yıldır kullanıyorum.bircok urune gore cok daha kaliteli ve konforlu oldugunu baska marka lens kullananlarla konustugumda anlayabiliyorum. onlar sık olarak yanmalardan,kurumalardan,batma hissinden sikayet ederlerken ben cok sukur bugune kadar bu tip sıkıntıları cok nadiren yasadım.gozumden 1 ay hic cıkarmadıgım oldu herhangi bir sıkıntı yasamadım.denize bile girdim.ben herkese tavsiye ederim
melda beyler - 08.07.2009 23:53:22
kimse anlamıyor çünkü...çok ince kalın değil...diğerleri gibi gözde mavimsi bi belirginlik yok ..tebrikler purevision...lensi eğer bilerek alacaksanız internet sitesini tavsiye ederim..eğer optik mağazalarından alacaksınız aldığınız ürünlerin hatlı son kullanma tarihi geçmiş olmamasına dikkat ediniz satıcı bazen size elinde kalan stokları eritmek için hiç satmayan markadları tavsiye edebilir ..unutmayın ...gözün lense alışması sadece 1 gün sonra yokmuş gibi davranırsınız sürekli marka değiştirme
sedat Söylemez 4 - 01.07.2009 13:36:26
askerde tedarik etmekte zorlandım şırnakta satan yer yok sağolsun lensal.com kargo ile yardımcı oldu. yinede 30 günden fazla gözde kalmamasına dikkat edin ....sabah gözünü açamıyorsan eğer yüzünü yıka hiç bir sorun kalmıyo hiç ağrıda yapmıyor şiddetle tavsiiye ederim..iki gözümde 5.50 miyop hiç bir sorunum yok ....15 yıldır lens takan arkadaşlarım var.hem solisyon hem lens yerine sadece lense para vermek ve solisyon yerine 1 çift lensi yanımda taşımak daha mantıklı ....ve lens taktığımı kimse ?
sedat Söylemez 3 - 01.07.2009 13:33:23
doktorunuza sorunuz lens kullanabilirmiyim diye....sigara kullanıyorsanız ve sigaralı ortam(yoğun duman) da bulunuyorsanız eğer her lens kurur ve gözden düşer...sabahları ise lensle gözünü açamadığından şikayetçi olmuş bazı arkadaşlar...geceleriii yaşanacak hırsızlık,deprem veya acil bi durum için gözümde lenslerle uyuyorum zaten bunun özelliği gece gündüz 30 gün gözden çıkarılmaması..ben kullanma sürecinde 4050 gün taktığım oldu gözümde bir ağrı vs fark etmedim ama bu süreçte askerdeydim
sedat Söylemez 2 - 01.07.2009 13:29:56
ben bu ürünü yaklaşık 2 yıldır kullanıyorumm. önceden softlens 66 vardı piyasadan kalkınca bunu kullanmaya başladım bazı durumlarda 45 gün gözümden hiç çıkarmadığım oluyor bir kutu en aşağı 4 ay gidiyor ...yapılan yorumlara baktığımda pekde inandırıcı gelmedi bu lensin özelliği hava geçirgenliğinin diğer lenslere göre daha fazla olmasır.lens eğer batma yapıyorsa ve kuruluğa neden oluyorsa bu markadan değil sizin göz yapınızdan kaynaklanıyordur...lens kullanmadan önce doktorunuza mutlaka sorunuz
sedat Söylemez - 01.07.2009 13:26:11
Kalın bi lens olduğu için takması konforlu değil. Özellikle sabah taktıktan sonra birkaç saat göze alışamıyor. Gözümde hissetmeyeyim diyorsanız bu lens size göre değil. En önemli artıları formunu çok uzun süre kaybetmemesi ve görüş kalitesi. Bu lens; Oasys, AirOptix gibi konfor temelli lensler gibi 3. haftasında lensi temizlerken yırtılıp elinizde kalmıyor ve gece de gündüz kadar net görüş sağlıyor.
Ayhan Usta - 04.06.2009 09:47:55
1 ay oldu kullanmaya başlayalı. tavsiyesiyle haftada bir çıkartıp gözlük takıyorum. bi hafta içinde kullandığım sürece sanki gözümde lens yokmuş gibi hissetiriyor. gerçekten çok kullanışlı. ama ben daha uzun süre gözümde kalmasının bir sakıncası olurmu onu merak ediyorum??
angela - 25.05.2009 20:10:14
ben bu marka lensleri 3 yıldır kullanıyorum. hiç çıkarmadan 1 ay taktığım oldu. lenslerle denize bile girdim. görüşüm de bozulmadı, gözlerim de hiç sorun yaşamadım da. her yıl düzenli olarak doktora gidiyorum ve gözümde hiçbir problem yok. cıkan sorunlar sanırım gözün yapısıyla ve yaşanılan ortamın temiz olup olmamasıyla ilgili.
Ayşen Tanrıkulu - 10.05.2009 19:46:21
bu lensler doğru kullanıldığında çok iyi ve çok rahat size tavsiyem her gece mutlaka çıkarın bu göz sağlığınız için çok önemli zaten sizi sabahtan geceye kadar hiç rahatsız etmiyor ama birçok lens sizi akşama zor atar.daha fazlası gözünüze zarar verir birde bu lenslerin tersi düzü çok önemli bausch&lomb aslında buna çözüm bulmuş lensin yüzeyine dikkat ederseniz üzerinde bir rakam var bu rakam 2,dir lensin bombeli tarafından 2,nin düz iç tarafından ters okunması gerekiyor işte lensin düzü budur
vedat sezgin - 01.05.2009 11:54:16
ercan özden lenslerin tersi düzü oluyor. ters takarsan cok acı verici olabiliyor. en başlarda alışması biraz zaman alıyor ama kullandıkça kolayca düz tarafını takmaya alışırsın.
taner karakurt - 27.04.2009 20:58:32
ben de bu ürünü yaklasık 1 yıl kadar kullandım. hatta 20 gün boyunca gözümden hiç çıkarmadıgım da oldu fakat sonra bir gün sabah kalktıgımda gözümü açamıyordum inanılmaz yanıyordu doktora gittim ve gözümün artık asfalt taşı gibi oldugunu ve kayganlıgını yitirdiğini soyledı hatta boyle uzun sure çıkarmadan kullandıgım için çok kızdı. ne olursa olsun gözlerin lensle çok uzun süre temas etmemesi gerekiyormuş bilginiz olsun
tugce yılmaz - 20.04.2009 22:59:28
yeni kullanmaya başladım 5 gün takdım temizliği için bir gün ara verdim ancak takdığımda batmalar ve sulanma oldu lenslerin tersi düzü var mıdır ?
ercan özden - 18.04.2009 21:01:34
daha önce hiç interntten alışverişim olmadı.güvenilirliği kafamda soru işareti lenslerin numarası veya arızası olup olmadığını nasıl bileceğiz
akın sahin - 24.03.2009 13:12:23
daha önce soflens kullaniyordum sonra arkdas tavsiyesiyle purevisin denedim ve gercekten cok memnunum.gözünde lens oldugunu günlerce hissetmiyorsunuz.
özdem kaya arslan - 17.03.2009 17:13:23
8 aydır kullanıyorum çok memnunum. gözde varlığını bile hissetmiyorum çok rahat bir lens
melih yavuz - 22.02.2009 16:38:33
Harika bir ürün. ikişer ikişer kutu alıyorum tavsiye ederim!!!
Semih Kaya - 08.02.2009 01:24:31
3 ay kullandım hiç bi sorunum olmadı şimdi ise renkli numaralı almak istiyorum hangi renk ve hangi marka alacağımda kararsızım..:(
Tuğba - 24.11.2008 17:47:51




Bonus Card World Card Maximum Axess Card Finans MasterCard - Visa SSL

Yurtiçi Kargo

2002- 2014 LensAl.com®